SING S_ONG

Sunday, 22 May 2011

KwAN,sAHABat,TeMan

KAWAN??SAHABAT??& TEMAN...
agak sukar sbnrnya mencari kwan sejati..mungkin dah bnyk kali
dgr topik niw tp sukar sbnrnya nak mencri kawan yg terbaek,
bagi aku sndiri lah kehidupan sekolah dahulu kawan ibart biskut,,
ini kerana kwan sekolah hnya sgelintr dan boleh dikira,dihitung guna jri
yg msih boleh ingt kat aq,amt sedih jgak lah,,lau dulu
kat sekolah amboi jaln nak berkumpulan ramai2 gempak lah katakan,,
menjanjikan hbis sekolah nak lepak smer lah per lah tp now skrg???
lau aku perhatikan smua kawan aku ,,,aku ner cri sndiri,,diorang??hurm dah berkwan bru luper lah yg lamer,,mcam per yerk pepatah,,
<bagai kacg lupakan kulit>
wktu sekolah bersama hbis sekolah????smua hilag,,

SAHABAT....

sahabat xmcm kawan,,yang aq paling rasa best sekali shabt  diwaktu kolej,
hpy beb mula msuk hostel ayat gengster,,,
<<woi sper nmer ko??wah ditnyer aq,,aq jawab slamber,,aku boy>>
btwy aq stay kat hostel bernama jati,
pelbagai ragam beb kat hostel niw,,namun aku hapy kerana aq bertemu
insan yang bernama??sahabat yg menolong waktu seng dan susah..
diowg dari pelbagai negeri,,terenganu??kelante,,wau,,perak brutal,,
hehe,,n johor,,,xluper sbah bah,,hehe,,
susah sng mmg bersama lah bebb,,,aq pendek kan cter aq..

K noW,,DTIK CEMAS,,HEHE 



 TEMAN???








ALAMAK  PEN DAKWAT HABIS.....
JANGAN MARAH EH!!! HEHEH 
SALAM ARIUSA,,,

No comments:

Post a Comment